Le Duc, specialist in vegetarische snacks, produceert al jaren voor internationale business-to-business klanten. Het familiebedrijf uit Stellendam was in 1998 de eerste die de van oorsprong Amerikaanse appetizer Onion Rings in Europa produceerde. Nu is er een range nieuwe Veggie Burgers en Goat Cheese Bites

“Dat vegetarisch snacks lekker moeten zijn, spreekt voor zich”, vindt Dick den Hertog, oprichter van Le Duc en opgegroeid tussen de uien- en aardappelvelden. “We beseffen dat we alleen van de beste ingrediënten uit de natuur een lekker product kunnen maken. In een tijd waarin steeds meer mensen bewust vlees minderen, is het belangrijk dat je ook buitenshuis je gasten kunt laten genieten van ‘snacken zonder vlees’. De manier waarop je dat presenteert, is bepalend voor de verkoop,” vervolgt hij. 

“Ons doel is klanten te inspireren om snacks zonder vlees vaker op het menu te zetten, zowel in de consumenten-  als in de foodservicemarkt. In eigen land heeft Le Duc nooit echt gecommuniceerd over de mogelijkheden en het assortiment. Met een frisse, speelse digitale campagne en verschillende heerlijke nieuwe producten benaderen we nu eindverwerkers in binnen- en buitenland. Een nieuw logo en een nieuwe website vertellen het verhaal van het merk. Op onze vernieuwde website geven we tips voor presentaties voor verschillende foodservicekanalen. En binnenkort verzenden we de tweede editie van ons nieuwe digitale inspiratiemagazine Snackables.” De komende jaren verwacht Dick bovendien regelmatig nieuwe lekker veggie-producten op de markt te brengen.

www.Leduc-food.nl

© vakblad Vers-inspiratie - een uitgave van b2b Communications BV - (026) 370 00 27 - Publicatiedatum: 29 October 2020

Copyright 2021 vers-inspiratie.nl | All Rights Reserved | vers-inspiratie.nl

Vers-inspiratie is een project van b2b Communications. Powered by Wallbrink Crossmedia Groep

Advertentietarieven | Privacystatement | Email saskia@b2bcommunications.nl