Op de Internationale Dag van de Vrede (21 september) lanceerde Bakkerij ’t Stoepje een grootschalige actie voor War Child. War Child voert jaarlijks de #SAYPEACE campagne, waarbij zij iedereen oproept om op te komen voor het recht op vrede, ook voor oorlogskinderen. 112 marktbakkers van 't Stoepje en hun medewerkers gaan zich een maand lang inzetten voor kinderen die opgroeien in oorlogsgebieden. 

'Maand van de vrede' bij bakkerij 't Stoepje

Wat begon als een sympathiek idee, is nu een grootschalige landelijke campagne geworden. Honderdduizenden krentenbollen gaan het verschil maken voor kinderen in oorlogsgebieden. Bakkerij ’t Stoepje, initiatiefnemer van de landelijke campagne, zal op méér dan 600 markten in heel Nederland de vredesboodschap overdragen aan de klant. Honderdduizenden klanten kunnen hun sympathie voor de actie tonen door het dragen van een speciale #SAYPEACE-broodclip. Deze #SAYPEACE-broodclip zit vast aan de super rozijnen-krentenbollenzak. Draag deze clip aan je broekzak, blouse, veter, sjaal of jas om de #SAYPEACE campagne te supporten.

#SAYPEACE

De #SAYPEACE-broodclip laat zien dat de drager in actie komt voor vrede. War Child en de marktbakkers roepen heel Nederland op om hiervan een foto te maken en te delen via social media met #SAYPEACE. De leukste, creatiefste, origineelste foto’s maken kans op ludieke prijzen. De marktbakkers hopen met deze campagne héél Nederland te mobiliseren voor de vrede.

Per verkochte super rozijnen-krentenbol gaat 5 cent naar War Child. ‘’Ons streven is minimaal 250.000 krentenbollen te verkopen en hiermee honderden oorlogskinderen te helpen’’, aldus Pierre Fleuren, formulemanager van Bakkerij ’t Stoepje.

Deze actie loopt van 21 september tot en met 21 oktober.
 

Copyright 2017 vers-inspiratie.nl | All Rights Reserved | vers-inspiratie.nl

Vers-inspiratie is een project van b2b Communications. Powered by Wallbrink Crossmedia Groep

Advertentietarieven | Telefoon 026 – 370 00 27 | Email saskia@b2bcommunications.nl