De Week van de Slager 2021 startte met de lancering van het platform Werken in de Slagerij. Het platform, www.werkenindeslagerij.nl, laat de carrièrekansen in de slagersbranche zien. In de online campagne, met slagers in de hoofdrol, maken jongeren en werkzoekenden kennis met de veelzijdigheid van het slagersvak. 

Een toekomst in de slagerij is verrassend veelzijdig. Voor veel jongeren en werkzoekenden is dit onbekend. Het internetplatform Werken in de Slagerij brengt daar verandering in. Het omvat informatie over opleidingen en verhalen over het slagersvak. Creatief culinair en ondernemend talent kan zoeken naar geschikte vacatures. De website "Werken in de Slagerij" staat nu live. De eerste vacatures zijn geplaatst. 

Koos van Essen, slagerondernemer en bestuurslid KNS: “Je merkt dat de Nederlandse consument het ambacht van de slager herontdekt en de ambachtelijke producten waardeert. Creatief, veelzijdig en ondernemend zijn steekwoorden die het slagersambacht van nu kenmerken. De branche heeft ondernemende en creatieve mensen nodig. Gelukkig zien we het aantal jongeren wat een slagersopleiding volgt in 2020 al stijgen met 35%.

Slagersbranche op zoek naar creatief, culinair en ondernemend talent
Met dit platform en een online campagne wil initiatiefnemer Stichting Opleidingsfonds Slagersbedrijf jongeren enthousiasmeren voor een slagersopleiding en werkzoekenden voor een leuke baan in de branche. Veel slagers zijn op zoek naar nieuwe collega’s als slager, traiteur, winkelmedewerker of opvolger. 

- Publicatiedatum: 12 April 2021

Copyright 2021 vers-inspiratie.nl | All Rights Reserved | vers-inspiratie.nl

Vers-inspiratie is een project van b2b Communications. Powered by Wallbrink Crossmedia Groep

Advertentietarieven | Privacystatement | Email saskia@b2bcommunications.nl