Team Uw Slager: Sietske van Dijk, Milou Driesse en Albert Peter Veldkamp

Uw Slager groeit en professionaliseert verder in 2018

Op steeds meer plekken in Nederland zijn slagers te vinden die succesvol gebruik maken van de winkelformule Uw Slager. In 2017 was het al weer 10 jaar geleden dat de eerste slagerijen starten onder de Uw Slager uitstraling en na een serieuze vernieuwing in 2013 is het aantal enorm gegroeid. De nieuwe aanpak slaat aan bij de consument en slagers. Daarom wordt er verder gewerkt aan de organisatie van Uw Slager, waarvan per 1 januari jl.  Albert-Peter Veldkamp als directeur eindverantwoordelijk is. 

Voor Uw Slager is Albert-Peter geen nieuw gezicht,  al vanaf de eerste verkenningen in 2006 is hij nauw betrokken geweest vanuit zijn functie als marketing manager bij Haarsma Foodimpuls. “Ik ben trots op waar Uw Slager nu staat en op de ondernemende  slagers die ervoor gekozen hebben te willen samenwerken binnen de club Uw Slager”, verteld Albert-Peter. “Deze groep slagers staat in mijn optiek voor een schitterende toekomst in het mooie slagersvak. Vol energie zal ik met mijn collega’s Milou Driesse als trainer en vakspecialist en Sietske van Dijk vanuit de marketing communicatie de ondernemers ten dienst zijn.”

Meer mogelijkheden voor Uw Slagers
In 2017 zijn vanuit Uw Slager veel vragen gesteld aan ondernemers over hoe zij de toekomst zien. Op basis van de antwoorden is een uitdagend jaarprogramma opgesteld. “Er staat veel te gebeuren in 2018: “we introduceren trainingen en workshops en een groot aantal mysteryshop bezoeken”, aan het woord is Milou Driesse. “Ook is er een volledig uitgewerkt broodjes en grillconcept beschikbaar, allemaal kansen dus. En alsof dat niet genoeg is zal tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst op 24 januari uitleg gedaan worden over een programma voor Social media ondersteuning, de samenwerking met Buurtkadoos.nl en de verregaande samenwerking met Piggy loyalty. Kortom een echte slagers tas vol mogelijkheden voor fanatieke slagers”.

Persoonlijk, uniek en betaalbaar
Het lidmaatschap is voor ondernemers zeer betaalbaar, Zeker als je dat vergelijkt in de markt en afweegt tegen alles wat de ondernemers krijgen aangereikt, vervolgt Albert-Peter. “Lid worden van Uw Slager betekent je netto rendement verhogen. Doordat we heel nauw samenwerken met Foodimpuls zijn er veel kosten voor ondernemers gedekt. “Alles wat we doen vanuit Uw Slager moet iets opleveren voor de aangesloten slagers. Voldoet een onderwerp daar niet aan? Dan houden we ons er niet mee bezig, of zoeken we samenwerking met specialistische partners”. Zo zijn we in staat een volwaardige winkelformule aan te bieden. Hierin zijn zaken als recepturen, reclameplanning, huisstijl, HACCP, trainingen, opleidingen en online en traditionele marketing geregeld zijn. Een compleet pakket waarmee ondernemers hun kracht kunnen uitvergroten in hun marktgebied.

- Publicatiedatum: 3 January 2018

Copyright 2020 vers-inspiratie.nl | All Rights Reserved | vers-inspiratie.nl

Vers-inspiratie is een project van b2b Communications. Powered by Wallbrink Crossmedia Groep

Advertentietarieven | Privacystatement | Email saskia@b2bcommunications.nl